AutoPASS Min side

Ny selvbetjeningsløsning fra 27. februar 2018 - viktig informasjon før du går videre

AutoPASS Min side er det felles systemet som alle bompengeselskap er knyttet til. Den nye løsningen benytter pålogging med elektronisk ID, eventuelt alternativ pålogging for dem uten elektronisk ID.

Om du er ny eller eksisterende kunde, så er du ved førstegangs bruk etter 27. februar definert som ny kunde.

Du må opprette ny bruker, og gamle passord vil ikke lenger fungere.

Første gang du logger inn vil du få spørsmål om du allerede har et kundeforhold hos et bompengeselskap.

  • Er dette en førstegangsregistrering av avtale, velger du «Nei, jeg vil opprette en ny avtale».
  • Har du en AutoPASS-avtale allerede, velger du «Ja, jeg har allerede en avtale».

Dersom du har flere avtaler fra tidligere som du ønsker knyttet til avtalen, får du mulighet til dette via valget «Finn avtale» som du finner etter innlogging på Min Side.

(Ved bruk av alternativ pålogging «Jeg har ikke ID-Porten bruker» må både nye eller eksisterende kunder velge «Ny bruker», og legge inn epost og opprette et nytt passord.)

Trykk på 'Fortsett' for å logge inn eller registrere ny bruker hos AutoPASS (åpnes i ny fane).

Trykk på 'Veiledning' for å lese om hvordan du benytter tjenesten.

Fortsett til AutoPASS Veiledning